سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

سیستم کنترل تردد

 

سیستم کنترل تردد و کنترل دسترسی

سیستم کنترل تردد هوشمند امکان مدیریت و کنترل ورود و خروج افراد به اماکن را فراهم می آورد. با استفاده از دستگاه کنترل تردد( اکسس کنترل ) ، علاوه بر پیاده سازی سیستم کنترل تردد هوشمند امکان مدیریت دسترسی به  آسانسور، پارکینگ و تجهیزات نیز میسر می شود.

نرم افزار اکسس کنترل امکاناتی مانند: تعریف دسترسی افراد، تخصیص شروط دسترسی مانند زمان، سطح دسترسی ، گروه بندی، گزارش گیری از ترددها، مشاهده لحظه ای ترددها و وضعیت سیستم و ارسال فرامین مانند باز نمودن درب و … فراهم می آورد.

از ویژگیهای خاص سیستم کنترل تردد و دسترسی جامع، امکان اتصال سنسورها و دتکتورهای محیطی مانند اعلام حریق، سنسور درب، دما و … و دریافت آلارم وقوع خطرات و انجام کارهای مورد نیاز به صورت اتوماتیک در مواقع  خطر می باشد.

 

مزایای سیستم کنترل تردد:

  • امنیت: جلوگیری از تردد و ورود افراد متفرقه به اماکن
  • گزارش: دریافت گزارش از زمان تردد و دسترسی افراد

 

موارد استفاده کنترل تردد:

  • درب ساختمان: باز نمودن درب اصلی با کارت یا تگ بدون نیاز به کلید ، ایجاد امنیت و سهولت
  • درب اتاق: برای سازمان، شرکتها و کارخانجات. باز نمودن درب اتاق با کارت یا تگ ، جلوگیری از ورود افراد متفرقه به نقاط حساس ، امکان مدیریت و گزارش گیری
  • پارکینگ: کنترل ورود و خروج به پارکینگ ، ایجاد امنیت و امکان مدیریت دسترسی افراد و واحدها

انواع محصولات :

کنترل تردد با کارت و رمز:

  • کنترل تردد با کارت: این محصول صرفاً با کارت و تگ عمل نموده و به همراه یک عدد کارت مدیر ارائه می شود و با آن می توان کارت یا تگ تعریف یا حذف نمود.

دستگاه کارتخوان کنترل دسترسی و کنترل تردد

  • کنترل تردد با کارت و رمز: این محصول با کارت ، تگ و رمز قابل استفاده می باشد. با استفاده از کارت مدیر می توان کارت و رمز تعریف نمود. در این مدل مدیر می تواند دسترسی واحد ها را غیر فعال نماید.

دستگاه کنترل تردد و دسترسی کارت و رمز

کنترل دسترسی با کارت و رمز و اپلیکیشن موبایل:

در این مدل مدیریت دستگاه مانند تعریف کارتها، غیر فعال یا حذف نمودن کارتها ، واحدها و غیره توسط موبایل انجام می پذیرد. دستگاه دارای وای فای داخلی  و اپلیکیشن بوده و بدون نیاز به هیچگونه تجهیزات جانبی موبایل مستقیماً به دستگاه وصل شده و علاوه بر باز نمودن درب و انجام امور مدیریتی می تواند از تردد افراد گزارش گیری نماید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.